Regionalt årsmøte 2016 Region 1 og 2

Du er her:/, Region 1&2/Regionalt årsmøte 2016 Region 1 og 2

Norsk Varmblod Region 1 Østfold og Region 2 Oslo/Akershus er ferd med å undertegne en formell samarbeidsavtale. Dette medfører at regionene vil ha felles styre, arrangement og økonomi fra og med 2016. I den forbindelse inviterer regionene til felles årsmøte på Ås torsdag den 14. januar.  Formell invitasjon til årsmøtet finner dere nederst på siden og vi starter klokken 18:00-

Hvis dere har innspill til valgkomiteen som består av Region 2 sin valgkomité; Hege Hjelkrem, Marthe Hojem og vara Cecilia Wallin så kan disse rettes til region2@norskvarmblod.no som sørger for å videreformidle.

Vi har masse planer for neste år allerede og håper å se mange engasjerte og entusiastiske nye og gamle medlemmer og ildsjeler som vil være med å jobbe for og med Norsk Varmblod i årene som kommer!

Velkommen skal dere være, husk at godt norsk er (mer enn) godt nok!

Region 1 har med unntak av styremøter dessverre ikke hatt aktivitet i 2015, og det foreligger derfor ingen årsberetning eller regnskap fra regionen.

Foto: Rebecca Mender

2016-01-16T06:50:25+00:00 28. november 2015|Nyhetsarkiv, Region 1&2|